Jared Spool az Amazon desing-ról
Jared Spool előadása sajátos stílusa miatt önmagában is élvezetes, de mond néhány nagyon hasznos dolgot az Amazon-ról, mitől sikeres, miért működik náluk, ami máshol nem. Például hogyan érhet egy gomb felhelyezése 2 000 000 dollárt - náluk.
Ami tanulságos:
- Ne féljünk új funkciókat kialakítani vagy kipróbálni (pl. Gold box vagy tagek)
- Ha változtatunk valamit, tegyük sok kicsi lépésben (felületi változások, átmenet új funkciókra felhasználói rétegek szerint, többféle aktív változat fut egymás mellett)
- Minél később kelljen a vásárlás miatt belépni
- Ami működik valahol, az nem biztos, hogy máshol is fog (vélemények)
- Az Amazon fizetési modellje (miért tudnak mindent olcsóbban adni)
- "Never forget the business"
És a legfontosabb:
- A jó tartalom, ami építi a közösséget (ami további tartalmat generál) nem lehetőség, hanem alapkövetelmény.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.