World Usability Day - Magyar találkozó

2009.11.13. 00:27 polgarp

Ma este sikeresen megvolt a World Usability Day (első) magyarországi találkozója, Pónya Judit és Rung András szervezésében. Nem jött el mindenki, de azért voltunk 20-25-en, ami így elsőre nem is rossz.

Jót beszélgettem pár emberrel, mókás volt, hogy mindenki úgy kezdte, hogy "És Te mivel foglalkozol", amire ma este csak annyit válaszolhattam, hogy "Usability-vel", bár ez igaz is. De legjobb az volt, hogy végre egy olyan társaságban ültem, ahol nem kellett elmagyarázni, hogy mi is az, amivel foglalkozok.

Ahogy néztem, a megjelentek többsége inkább a webes világból jött, azon belül is inkább csak áttételesen foglalkozik usability-vel, tehát onlinemarketing, seo, webes tanácsadás dívott.

Pozitív fejlemény, hogy Judit azt mondta, szeretnének egy kis közösséget összehozni, további találkozókkal, esetleg előadásokkal, konferenciákkal. Ez mindenképpen hasznos lenne, valószínűleg most is jópáran dolgoznak "magányosan" a területen, miközben sokat jelenthetne valmiféle beszélgetés kialakulása. (Például amivel én is folyton szenvedek, az angol fogalmak megfelelő magyarítása.)

Végül kellemesen meglepődtem, amikor Judit kezembe nyomott egy Ne törd a fejem példányt, amit a héten ugyan már megvettem (18-áig 35%-os kedvezmény még mindig: A http://www.hvgkonyvek.hu/ és USAB09 kód, ha már hírdetni lehet). Majd nekem is ki kellene találnom egy nyereményjátékot hozzá.

Címkék: találkozó world usability day

A bejegyzés trackback címe:

https://gepelmeny.blog.hu/api/trackback/id/tr881521598

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

schmidi 2009.11.13. 09:09:24

Az előző postod hatására szerdán én is megvettem. Várhattam volna még egy kicsit, és mindjárt meglenne a helye a "felesleges" példányodnak :-)

Rung András · http://www.twitter.com/rungandras 2009.11.14. 00:43:50

Köszönjük a beszámolót! Twitterbe közzé is teszem!

connorhu 2009.11.20. 11:44:10

A felesleges példány szerintem gyarapíthatná a usablity minikönyvtárat! :))

polgarp · http://gepelmeny.blog.hu/ 2009.11.20. 12:13:41

Mely usability minikönyvtárat? Egyébként egyetemre tervezem bevinni.

süti beállítások módosítása