[Ez elromlott] Feliratkozás, akarom mondani subscription (MiPszi) + UPDATE

2009.09.10. 17:27 polgarp

UPDATE: Megírtam nekik is, kedvesen válaszolt egy szerkesztő, hogy javítják a problémát. Tetszetős a "customer service".

Feliratkoztam a Mindennapi Pszichológia hírlevelére, remélem majd küldenek levelet amikor lehet megvenni a következő számat (előfizetni majd később, bár az eddigi számok jók voltak).

A következő levelet kaptam tőlük:

Feladó:  Mindennapi Pszichológia <noreply@mindennapipszichologia.hu> Magyarország
Címzett:  sirpepe@nemlevélelte.hu
Tárgy:  Mindennapi Pszichológia Hírlevél hírlevél  regisztráció – !site
Köszönettel vettük feliratkozási szándékát  !site oldalunk Mindennapi Pszichológia Hírlevél hírlevelére.

Ön a következő mailcímet adta meg: !mailto.

Feliratkozása megerősítéséhez kérjük, kattintson a következő linkre:
http://mipszi.hu/newsletter/confirm/add/921dc2eae5825t1

Hát szerintem nem azt a címet adtam meg, hogy !mailto, pláne nem a !site oldalukon, de ezt még elviselem.

A linkre kattintva a következő képet kaptam:

Most "Confirm Subscription" vagy "Feliratkozás"? Vagy Mégsem (ez miért néz ki máshogy, mint a feliratkozás gombja)?

Igen, sure vagyok, hogy feliratkozok, úgyhogy katt a gombra, ami a címlapra visz (majdnem):

De jó egy rendszerüzenet, kár hogy nem az én nyelvemet beszéli (amúgy is milyen jó fej vagyok, hogy a rendszer levelezik velem).

A fentiekben a legnagyobb hiba, hogy két nyelven kommunikál a felhasználóval. Szerintem azért nem kéne feltételezni, hogy mindenki tud (ennyire) angolul, vagy legalábbis nem jó kizárni a közönség egy részét (persze az is lehet egy stratégia, hogy aki nem beszél ennyire angolul, az inkább ne iratkozzon fel semmilyen hírlevélre).

Inkább csak a felhasználó élmény minőségét rontja a kapott e-mail üzenet, és a kétféle üzenet, a felhasználóban megfogalmazódhat, hogy "mégis mennyire lehetnek szakértők, ha ilyen a honlapjuk".

Ráadásul Firefoxban elcsúszott a lábléc (azért ez egy elég elterjedt böngésző, pláne otthoni felhasználók között).

A további technikai problémákról (levélben hibás mezők) inkább nem is beszélnék.

Egyáltalán ránézett valaki, hogy feliratkozás hogy megy a honlapon? Szerintem nem (vagy legalábbis nem érdekelte, hogy hogy néz ki).

Tanulság: a jó tartalom, és a szép design nem minden, a részletek legalább annyira fontosak.

UI: Megpróbáltam nekik is megírni, hogy miket találtam, a kapcsolat oldalon van CAPTCHA. Most azzal beszélgetek, ilyeneket ír nekem:

Nem értem (ja, és a c és C betük eléggé hasonlítanak a képen).

Címkék: web ez elromlott

A bejegyzés trackback címe:

https://gepelmeny.blog.hu/api/trackback/id/tr181373374

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

süti beállítások módosítása